استفاده از دستگاه های پاکسازی پوست

استفاده از دستگاه های پاکسازی پوست

دیگر دوره آن گذشته که افراد برای پاکسازی پوستشان به یک شوینده بسنده می‌کردند. امروزه با وجود انواع دستگاه‌ها، پاکسازی صورت حرفه‌ای تر انجام می‌شود و با صرف انرژی کمتر خیلی بهتر از روش‌های قدیمی می‌تواند پوست را تمیز کنند. این دستگاه‌ها با از حذف سلول‌های مرده و تمیز کردن سطح پوست از آلودگی‌ها، قدرت جذب محصولات مراقبتی پوست را بالا برده و حتی باعث می‌شود آرایش بهتر از قبل روی پوست قرار گیرد. این دستگاه‌ها انواع متفاوتی دارند. از براش گرفته تا دستگاه بخار و ده‌ها مدل متفاوت دیگر که برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست بسیار کارا هستند. در ادامه به معرفی انواع روش های پاکسازی صورت و نحوه کارشان می‌پردازیم.

دستگاه پاکسازی پوست چیست؟

دستگاه پاکسازی صورت یک ابزار برای تمیز کردن پوست است که می‌تواند برای اثر بخشی بهتر پاک کننده‌های صورت استفاده شود. این دستگاه پوست را عمیق‌تر تمیز کرده، منافذ را کاهش می‌دهد و حتی مزایای ضد پیری را به همراه دارد.

روش های پاکسازی صورت

  • پاکسازی پوست با برس پاک کننده و آنالیزگر

هر شخصی چهره‌ای منحصر به فرد و درحال تحول دارد به همین ترتیب نیازمند روتین مراقبت از پوست متفاوتی با دیگران است. یکی از روش های پاکسازی صورت استفاده از برس پاک کننده و آنالیزگر است. این دستگاه‌های کوچک متناسب با پوست شما عمل می‌کنند و ضمن پاک کردن آرایش، آلودگی‌ها و چربی سطح پوست، یک درمان درخور و متناسب با سطح هیدراته و شرایط پوستتان را ارائه می‌دهد.

انواع متفاوتی از براش ها برای پاک‎‌سازی پوست صورت و حتی بدن وجود دارد که طرز کار همه آن‌ها به شکل زیر است:

اول آرایش خود را پاک کنید، شوینده مناسبتان را روی پوست مرطوب بمالید سپس به وسیله براش با حرکات دورانی به مدت یک دقیقه یا کمی بیشتر پوستتان را ماساژ دهید.

فیس براش

 

  • پاکسازی پوست با دستگاه LED نور تراپی برای آکنه

شواهد علمی مبتنی بر اثربخشی رنگ آبی و تا حد کمتری رنگ قرمز برای درمان آکنه وجود دارد. اما برای دیدن نتیجه باید از آن به طو مداوم استفاده کنید. به همین علت دستگاه‌های LED برای استفاده در منزل نیز طراحی شده تا بتوانید در هر زمان یا مکان از آن استفاده کنید.

  • پاکسازی پوست با دستگاه نور درمانی برای لکه‌ها

این وسیله دستی کوچک ابزار هوشمندی برای خلاص شدن از شر هرگونه لکه و ضایعه پوستی طراحی شده است. اما برای رسیدن به نتیجه، ثبات در استفاده از آن ضروری‌ست. باید دستگاه را روزی دو بار به مدت دو دقیقه روی قسمت آسیب دیده تا زمانی‌ که دستگاه شروع به لرزش کند قرار دهید. من اخیرا از این دستگاه استفاده کردم و بعد از سه روز اثرات جوش روی پوستم کاهش پیدا کرد.

لیزر نوری پاکسازی پوست

 

  • پاکسازی پوست با غلطک ماساژور لیفتینگ

یکی دیگر از روش های پاکسازی صورت، دستگاه غلطک ماساژور لیفتینگ می باشد. این دستگاه کوچک عملکردی مشابه با یک ماساژور را دارد که به بهبود عملکرد لنفاوی و افتادگی پوست کمک می‌کند. خون را زیر پوست به جریان می‌اندازد و به چهره طراوت می‌دهد.

ارسال دیدگاه